Monday, May 17, 2010

panas gile

waktu tu kan ade latihan kebakaran, lepas tu kite orang bekumpul kat padang, lepas tu lama....... sangat kene tunggu , lepas tu aku rasa nak pengsan je lama2 kemudian kite orang kene balik kat kelas kite orang pun lege..... belum habis lagi heh panas gile kat padang tu habis..... .

Saturday, May 15, 2010

hari jadi mirza irfan

td aku pgi kfc, sebab hari jadi mirza irfan bes...... kat sane ,dapat mainan,beg,fail dgn buku tulis rugi amir tak datang...tahun depan pun aku bt kat kfc

Friday, May 14, 2010

kerete baru

nak tau tak nanti aku ade kerete baru... kereta PERSONA mesti bes, lagipun aircond tu sejuk.Rugi.. siape yg tak ade kerete PERSONA

tak siap kerje rumah

nak tau tak tadi pgi aku tak siap kerje rumah lepas tu cikgu aku tak tau pun lepas tu cikgu aku tulis jawapan dekat papan putih aku pun tiru....

Bes gile

nak dgr cerita tak td pgi lepas aku baca doa semua tepuk tgn... nanti aku sambung tau