Thursday, May 26, 2011

bola sepak 2 same

waktu 26 mei aku main bola sepak aku jadi kip pastu mulalah... pastu waktu dah mula kiteorang dapat golkan 1-0. kumpulan aku dapat satu markah lepastu dieorang dapat pulak pastu dieorang dapat golkan lagi lepastu kiteorang dapat golkan dah jadi 2-2. sebelum kitorang dapat gol lagi satu diorang hampir golkan tapi tekena tiang pastu waktu penalti nak dekat habis masa dah.. diorang pon shoot tapi aku dapat tangkap, selamat... fuh kiteorang hampir kalah habes

Tuesday, May 3, 2011

aku dah ade twitter email aku ammarfikri01@yahoo.com

Sunday, May 1, 2011

camp dekat sekolah

waktu 29 april, aku kene tinggal kat sekolah. lepastu bile pukul 1 aku gi masjid ramai2 dgn kawan2 aku.waktu balik daripade masjid kiteorang kene berkumpul kat surau sekolah lepastu mula tkrs lepas tkrs kite orang solat asar ber jemaah lepas solat berjemaah masak sardin kiteorang amik lah barang2 lepastu kiteoran pun mule masak sardin sedap gile siap tambah lagilepastu kiteorang mandi lepas mandi kite orang kene gi surau sekolah nak solat magrib.lepas solat magrib kiteorang kene kemas yg waktu kene masak tu lepastu kene berkumpul dekat surau balik sebab ade aktiviti main lepastu kteorang kene berkumpul ikut kumpulan sebab kene ber bincang dgn kene cek pasal bersenam lepastu solat isyak lepastu tido lepas bangun tido gosok gigi lepastu berkumpul kat surau sekolah lepastu solat lepas solat kene kemas tempat tido lepastu kene berkumpul kat perhimpunan nak sambunng yg bersenam pastu balik habis